Uživatelská přítulnost Linuxu

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Neděle Květen 7 13:01:32 CEST 2000

František Rybář pise:
> Já vám tedy povím, co mě velmi na GNOME vadilo oproti Windowsům. Prostě to,
> že neexistovaly klávesové zkratky pro mnohé operace s myší. Pokud se totiž s
> nějakým prostředím sžijete, a dokola děláte to samé, zjistíte, že vás moc
> zdržuje klikat na lišty a do menu. A tak najdete klávesové zkratky a myš
> dostává padla. Ve Windows to jde, v GNOME bohužel (a nebo to zatím neumím,
> to možná spíše).

System klavesovych zkratek mi v GNOME prijde naprosto genialne vyreseny
- uzivatel proste jen najede na na polozku v menu, stiskne klavesovou
kombinaci a ma vytvorenou zkratku. Co si prat vic?

> Možná je problém ten, že tady přece primárně nejde o napodobení Windows. Ale
> ta mezivrstva by tam měla být. A podle mě je to jenom tenounká slupečka na
> tom, co Linux umí jako standard. Raději budu psát dopisy ve WYSIWYG
> prostředí, než v TeXu. Vsaďte se, že je takto rychlejší napsat knihu?

Pokud mate uz hotova makra (nepredpokladam, ze budete psat pro kazdou
knihu nova), klidne bych se vsadil, ze vam LyX praci prilis neurychli.

Ano, regedit ma neco do sebe... :-))

--
                                   David Kužela