Driver pre Xircom CE-10 [Was: Re: Reverse-engineering komunikacie]

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Neděle Květen 7 20:50:07 CEST 2000

On 5 May 2000 23:48:19 +0200, Stanislav Meduna wrote:

: Pokial ma niekto Xircom CE-10 a ma chut skusit velmi
: alpha verziu, mozem poslat. Na vseobecne zverejnenie
: to este nie je a asi este dlho nebude.

Vystavil som to na http://www.penguin.cz/~stano/code/xircce_cs-0.01.tar.gz
alias ftp://ftp.penguin.cz/pub/users/stano/xircom/xircce_cs-0.01.tar.gz

Treba zobrat zdrojaky pcmcia, balik do neho rozbalit
a potom uz staci make config, make, make install.

Je to strasna prasacina, ale mne to funguje. Keby to
niekto vyskusal, budem rad, ked mi da vediet vysledok.

Zdravi
--
				Stano