Ipac a obrazky

Antonín Karatsiolis tonanek na kara.skylink.cz
Pondělí Květen 8 00:42:07 CEST 2000

Zdravím

     Zabředl jsem do problemu s instalací IPAC. Chodí to celkem spoko ujivě
ale pokusil jsem se generovat výstupy do GIF ale ouha, při příkazu
ipacsum --gif ....    se objevila hlaska ze nemam knihovnu GD a tak jsem ji
stahnul z inetu a snaha nainstalovat vzpadala takto:

     perl Makefile.PL

  proběhlo v pořádku

     makefile

  začalo psát:

   cc -c -I/usr/ .......
   GD.xs: in function XS_GD__Image__newFromGd2 :
   GD.xs:324: warning: assignet make pointer from integer without a cast
     .
     .
     .
   GD.xs:453: GD2_FMT_COMPRESSED undeclared ...
     .
     .
     .
   make: *** GD.o Error 1

   a tim končím s vědomostma.

   Chtěl bych se zeptat zda s tim ma někdo zkušenosti a zad mi někdo poradí.
Docela bych to chtěl rozchodit.

     Předčasně dík    Antonín Karatsiolis