PPP spojeni [was: Re: alien a závislosti]

Jaroslav Gratz xgratz01 na stud.fee.vutbr.cz
Pondělí Květen 8 01:07:25 CEST 2000

On Sun, 7 May 2000, František Rybář wrote:

> Vidím, že přílohu mi ořezali, tak posílám svoje nastavení souborů k modemu
> přímo v textu:
>
> /etc/ppp/options
> ==========================================
> 19200

Tímhle se nastavuje rychlost sériového portu, jestli chcete omezit
rychlost datové komunikace mezi modemy, tak se to musí udělat AT příkazem.

> /etc/ppp/ppp-on
> ==========================================
> #!/bin/sh
> /usr/sbin/pppd /dev/ttyS0 19200 connect /etc/ppp/pripoj

Proč tady máte znovu to co je v /etc/ppp/options? To je podle mě zbytečné.

> /etc/pap-secters

Asi překlep, správně je /etc/ppp/pap-secrets

> /etc/resolv.conf
> ==========================================
> search .
> nameserver 212.20.96.34
> nameserver 212.20.96.38

Tady by mělo být:

domain volny.cz
nameserver 212.20.96.34
nameserver 212.20.96.38

Ještě zkotrolujte /etc/host.conf jestli je tam

order hosts,bind

A samozřejmě pppd musíte spouštět pod rootem.

S pozdravem
Jaroslav Gratz