kvoty pro jedn. adresare uzivatele

Zdenek Pizl admin na e2.pef.czu.cz
Pondělí Květen 8 15:39:32 CEST 2000

Petr Novotny wrote:

> Proc potrebujete pro 20 adresaru nastavovat nekumulativni kvotu?
> Nakonec, co uzivateli brani udelat
> mkdir druhyadresar/dir
> ln -s druhyadresar/dir prvniadresar/dir
> a opticky si tak prvniadresar zvetsit?

potrebuju to pro ftp (proFTPd). Ti uzivatele tam fyzicky nejsou a budou
mit pristup jen do toho jednoho adresare a eventuelne existujicich
podadresaru. Tedy nebudou mit moznost (snad) delat tam kraviny tohoto
typu.

Z toho duvodu (ze fyzicky na systemu neexistuji) jim take nemohu na tu
partition nastavit nastavit kvoty standardnim zpusobem. Neptejte se me
proc tam nemohou byt fyzicky - rekneme, ze neni dobre nasazovat si vsi
do kozichu.

A protoze si chci byt jisty, ze tech X uzivatelu bude hodnych a
nezaplacaji mi celou partition (i kdyz je odelena od systemovych veci),
tak hledam nejaky zpusob, jak to vyresit. ProFTPd totiz nejak tohle
neumi, umi-li to vubec nejaky ftp demon ...

P.S.  : A chci zustat u proFTPd, libi se mi ...

          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
             mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
         ... what disk do you want to erase today ?? ...