Vadny ping v RH 6.2

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Pondělí Květen 8 09:19:24 CEST 2000

On 8 May 2000 00:59:26 +0200, Milan Kerslager wrote:

: Ze by /etc/sysctl.conf ??
: Uz to tu nejmene jednou proslo, ze se to 'prestehovalo'.

Inak zrovna toto je podla mna dobra vtakovina - ak sa to
tyka siete, tak to maju IMHO nastavovat skripty pre siet.

Hral som sa doma s masqueradingom a uz chapem, preco sa
tu nan kazdy druhy den niekto pyta :-) RTFM je sice
pekna vec, ale rozchodil som to az ked som sa pozrel
tcpdumpom, co sa vlastne deje, a uvidel zufale ARP
requesty napriek tomu, ze dany interface bol nastaveny
ako gateway - preco, to mi zostava zahadou.

Bolo treba zapnut proxy-arp (_potom_ som uz vedel
nieco podobneho grepnut aj v TFM :-)).

To sa sice da dopisat do /etc/sysctl.conf, lenze
oops, ked sa spracovava, este nie je natiahnuty
modul siete a tak pravda ziadny eth0 nemam. Takze
bud si napisat vlastny skriptik, alebo zapinat
pre vsetky rozhrania...

Zdravi
--
				Stano