TV-karta a zvuk

moje pmoje na scova.vabo.cz
Pondělí Květen 8 22:15:58 CEST 2000

Dne Ne, 07 kvě 2000 jste napsal(a):
> Zkousim rozjet v RedHat 6.1 CZ (jadro 2.2.12) TV/Radio-kartu (3DeMON
> PV951TF) s cipem Bt878 pomoci xawtv-3.12. Obraz je nadherny, ale vubec mi
> nejde zvuk. Zvukovka je OPTi 931 a zvuk z TV-karty do ni jde zvuk externim
> kablikem do LINE zdirky. Kdyz do LINE zdirky zvukovky strcim externi radio,
> tak to hraje, z cehoz soudim, ze zvukovka je nastavena dobre. Take jsem
> zkusil vrazit sluchatka do TV-karty a to je uplne hluchy :-( Ta TV-karta mi
> ve Woknech chodi dobre a samozrejme vcetne zvuku (BTW obraz je v Linuxu IMHO
> vyrazne ostrejsi), takze HW je urcite OK.
> [...]

Zkuste se podivat , jaky typ tuneru mate na te televizni karte. A potom se
podle dokumentace rozhodnout. Delalo mi to to same a pomohla volba jineho
tuneru ( tuner type=xxx). Udaje jsou u zdrojaku jadra :
/zdrojaky/Documentation/video4linux/bttv/INSTALL
A nebo to proste vyzkouset. Tech moznosti zase tolik neni.

			moje

--
Tomas Konir
Student