Uzivatelska pritulnost Linuxu

Jiri Mares Jiri.Mares na green.cz
Úterý Květen 9 08:44:55 CEST 2000

> [...]
> Přenositelnost by se jim nezaplatila. Pokud si programátoři
> budou psát pro
> sebe, jak to v dávném dopise bylo uvedeno, potom vám
> zaručuji, že 90% těchto
> programátorů se o přenositelnost zajímat nebude. Proč taky,
> když to chci pro
> sebe.
>
> Přenositelnost také vyžaduje, aby člověk znal programátorsky
> aspoň průměrně
> několik operačních systémů. Jinak není schopen přenositelně
> vůbec psát. Má
> totiž klapky na očích, a nedokáže prostě odhadnout, jaké rysy

Kdyz uz jste nakousl ten inprise. myslite si, ze jbuilder je neprenositelny?
ano exac z windows na linuxu nepustite, ale existuje aplikace, ktera na
linuxu bezi a vypada uplne stejne jako ta na windows. myslite, ze to cele
preprogramovali do linuxu. BLBOST.

prenositelnost binarniho kodu.
prenositelnost zdrojoveho kodu.

dve rozdilne veci, jez je potreba rozlisovat.

Jiri Mares (Jiri.Mares na green.cz)
GREEN Center s.r.o. (www.green.cz)
Czech Republic