Databaze a 2GB hranice?

Zdeněk Mazanec bluehawk na cesnet.cz
Úterý Květen 9 11:07:41 CEST 2000

> je mít nacpané v jedné obludné databázi. Každé z toho má své výhody
> i nevýhody (jde o data z jakéhosi měřícího systému).

No, pokud jsou to data z nejakeho mericiho systemu, tak mi neni jasne, proc
jsou to binarni polozky zvici megabajtove delky. Z vetsiny mericich veci
lezou veci typu  x1 = y1, x2=y2, .... pricemz na obou stranach je neco
bajtove pomerne maleho (jednotky/desitky bajtu); pak bych chapal cpani do
databaze. Nesnazite se kongregovat nejak moc brzo?

---
Zdenek Mazanec, Contactel, s.r.o.
PGP fingerprint: AEEA 2C5B 547F 728E CA8C  7CD1 7C2C 37E0 1B15 355B