TV-karta a zvuk

Mira Tempir mira na mit.ascs.muni.cz
Úterý Květen 9 11:30:34 CEST 2000

========= 07/05/00 19:41  by  Ivo F. Cilich =========
: Zkousim rozjet v RedHat 6.1 CZ (jadro 2.2.12) TV/Radio-kartu (3DeMON
: PV951TF) s cipem Bt878

Dobry den,
mam uz skoro rok stejnou kartu, ted uz by si ji nekoupil, ale
zit se s tim da ;-)

Bohuzel, tato karta, lepe receno zvukovy cip na teto karte, (pokud se
na tom neco v posledni dobe nezmenilo) neni v bttv podporovan.

Podle toho, co o bttv zatim vim, by se to melo dat rozjet
prislusnymi upravami v bttv.c, ale ja jsem to po nekolika
hodinach snahy vzdal :(

Zvuk jsem rozjel dost nehezky, nemel bych se tim chlubit. No, ale
treba vam to pomuze :) ...
Kvuli teto karte si na svem pocitaci vydrzuji orezanou instalaci
windouz. Po studenem startu pocitace (cca 1x/mesic :) nahodim
zvuk pod windoze, pak pocitac restartuju do linuchu (a zvuk
zustane bezet). Ma to tu nevyhodu, ze pod linuxem ten zvuk
muzu pouze zaslabovat nebo zesilovat, takze ovladani je trosku
nekomfortnejsi, ale jede to. A pokud nechavate pocitac zaply
treba mesic v kuse tak se s tim zit da. Nicmene mam to v planu
a az najdu trochu casu (snad o dlouhych zimnich vecerech) tak
se na to zase podivam :)

moduly nahazuju pres:
/sbin/modprobe tuner type=1
/sbin/modprobe bttv pll=1 radio=1

:
: PS: Dalkovy ovladac mi pod Linuxem asi taky nepujde, ze?
:

Pokud mate cas a chut si zaprogramovat tak by to nemuselo byt
tak nemozne. Nektere tv karty maji podporu dalkoveho ovladace
pod linuxem, ale jen diky nadsencum, kteri si to napsali sami.

zdravim

--
======[ Mira Tempír  <xtempir (at) informatics.muni.cz> ]======
==[ up 20:50 ]==============[ finger: mira na mit.ascs.muni.cz ]==