Databaze a 2GB hranice?

Radek_Sedmak na eurotel.cz Radek_Sedmak na eurotel.cz
Úterý Květen 9 11:46:58 CEST 2000

> 70000
>
> Napisal som s rozumnou adresarouvou strukturou. Nie tisicky suborov v
> jednom adresari ...

> A oracle ma kde datove subory ? Na filesysteme ...

No to jo ale, jedna se o to ze databaze obecne maji data ulozena radove v
jednotkach souboru kdezto, kdyz ukladate soubory primo do fs je to zatez pro fs
jako takovy. viz treba df -i .

> Na dumpe/cpio/tare zasa az tak vela specifickeho nie je. Na rozdiel od
> oraclu, kde aj fyzicky dobry archiv nemusite koli nekonzistencii databazy
> byt schopny restorovat a rozbehat.

No podle toho co tady pisete jste asi moc db. nezalohoval co ?

Timto jsem myslel ne to ze soubory jako takove je tezke nejak zalohovat, ale
spis to ze kdyz uz mate vybudovanej system pro zalohovani 3 databazi neni
problem zalohovat 4,5 atd.