Databaze a 2GB hranice?

Úterý Květen 9 11:02:26 CEST 2000

robo na idata.sk (Robert Dobozy) writes:

> Suhlas. To mame za mesiac 20 * 2GB = 80GB. Chcel by som vidiet
> rychlost prehladavania a citania dat z takej databazy.

Nektere experimenty v oblasti fyziky vysokych energii generuji ohromne
mnozstvi experimentalnich dat. Napr. CERNsky LHC (Large Hadron
Colider) bude (pokud si to spravne pamatuji) generovat radove TB v
jednom "runu". SLAC (Stanford Linear Accelerator Center) koncem roku
1999 oznamil, ze jeho produkcni databaze (Objectivity/DB - viz
http://www.objectivity.com/) presahla 25 TB.

Mozna by se na Internetu daly najit i konkretni vykonnostni informace.
Objectivity/DB funguje i na Linuxu, ale limity jsem pri zbeznem
procitani nenasel.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR