Dotaz na ILOVEYOU

Kodet Jaroslav kodet na nex.tel.cz
Úterý Květen 9 12:12:54 CEST 2000

Odpoved: nestane se vubec nic.
I kdyby less umel spoustet VB scripty ( jakoze dikybohu neumi )
tak nemuze udelat nic na co nema opravneni uzivatel, ktery ho spustil
(to je maximalne vzmazat svuj vlastni profil).
Navic vbscript by zhavaroval pri pokusu o zapis do neexistujiciho
registru windows, a pokusu ovladnout sendmail.
--
Ing. Jaroslav Kodet
Nextel Praha