Dotaz na ILOVEYOU

Kodet Jaroslav kodet na nex.tel.cz
Úterý Květen 9 12:35:08 CEST 2000

Opakuji, ze na to aby mohl neco nekam rozeslat, by se musel SPUSTIT.
Spostit se nemuze, kdyz neni definovan MIME TYPE "application/vbscript"
(Na linuxu zpravidla neni - presneji, nevidel jsem jeste linux, kde by byl),
a pokud neexistuje interpreter pro visual basic (pokud vim, virtualni
javovsky
stroj uzivany pod linuxem VBscript neinterpretuje, a nevim ani o jinem
interpretu).

Me to sem prislo alespon 3x a nic se nestalo.

--
Ing. Jaroslav Kodet
Nextel Praha