Uživatelská přítulnost Linuxu

Petr Tesarik tesarik na lupa.cz
Úterý Květen 9 14:25:44 CEST 2000

Dne Tue, May 09, 2000 at 02:15:31PM +0200, mao na me38.nri.cz napsal(a):

> ano! chci vypnout pocitac, stisknu tlacitko start. jak intuitivni.
> u microsoftich produktu se ovladani meni od verze k verzi.
> pokazde si musim zvykat - to neni intuice. to je brutalni natlak.

Neřekl jsem, že Microsoft dosáhl v intuitivnosti dokonalosti. Je to o
tom, že se tím vůbec zabývá (teda, dá-li se věřit tomu, co o sobě sami
tvrdí) a je fakt, že např. vybrat z listboxu velikost písma je
intuitivnější než hledat někde v menu nastavení řezu písma. Uznávám,
že nejdál v tomhle není Microsoft, ale ta sympatická firma s jablíčkem
ve znaku. :)

bye,
--
Petr Tesarik