root account

LandD landd na softline.sk
Úterý Květen 9 15:26:36 CEST 2000

> Myslite telnetem? Tak to ma fungovat.

> man securetty

Prihlasenie nie je cez telnet ale na lokale.
Momentalne ten zmrseny linux nemam pri sebe, caka na mna doma.
Dufam ze "man securetty" pomoze, ale nie som si celkom isty,
nakolko mi to bezalo bez problemov a so securetty som sa nebabral...

Nemoze byt zrada este niekde inde ? Rad by som to dnes doma vyriesil
a neotravoval som tu zas zajtra ;)

DIK