Ulivatelska pritulnost Linuxu

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Květen 9 16:04:43 CEST 2000

On Tue, 9 May 2000, Ivo Hanuska wrote:

> Omyl, pane Novotny. Linux neni spatny protoze si v nem mohu vybrat, ale
> linux neni vhodny pro uzivatele, ktery ma 1000 jinych problemu, nez si
> vybirat. Kdyz se podivate do historie zjistite, ze zadna technologie se
> neujala do te doby, nez byla dostatecne jednoducha aby ji pochopilo 80%
> zbyvajici blbejsi populace.
>
> Vy sam by jste si asi nekoupil aute ve kterem by byklo 7 radicich pak. Nebo
> ano?

Ne, ale koupil sem si auto, ktere mi nekdo ZABALIL, jako se bali
distribuce, ostatne od toho taky jsou. Ze mi tam dal cervena sedadla misto
cernych je jedna vec, ale JA SI JE MUZU  VYMENIT a ne povazovat cervenou
za standard!

R.V.

| Radek Vybiral				           Radek.Vybiral @ vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |

Daląí informace o konferenci Linux