Jak zakazat parametr v LILO

Roka Juraj - Elef roka na elef.sk
Úterý Květen 9 16:12:35 CEST 2000

On Tue, 9 May 2000, Michal Ludvig wrote:

> Tak jsem se v novem LinuxJournalu docetl, ze je mozne dat v promptu
> LILO: dat kernelu parametr init=/bin/sh a on po nabootovani spusti misto
> /sbin/init prave ten shell. To se mi dost malo libi - pokud je k nejakemu
> compu fyzicky pristup, tak se timto postupem daji delat celkem zajimave
> veci bez toho, aby to bylo na prvni pohled patrne (holt byl nejakej
> vypadek, to je toho...).
> Takze je otazka, jak tomu zabranit? Existuje nejaky std. postup, nebo
> musim modifikovat kernel, nebo radsi LILO? Argument, ze k tomu teda nema
> [...]

su dve moznosti. pozriet sa do archivu konferencie alebo napisat man
lilo.conf (5). Pripadne je tu este tretia moznost, ze sa budete na vsetko
pytat v konfere a najde sa niekto, komu to neda a priamo vam napise, ze
treba pouzit option pas... ops, skoro som sa pomylil :)

                                        Elef.
Juraj 'Elef' Roka, JR2927-RIPE, roka na elef.sk, http://www.elef.sk
System administrator at Military Academy Liptovsky Mikulas.