SuSE Linux 6.4 a Adaptec

pavel.repa na ct.cz pavel.repa na ct.cz
Úterý Květen 9 16:09:36 CEST 2000

Zkousel jsem take SuSE 6.4 a spatne mi fungovala MS Intellimouse s
koleckem (asi je kompatibilni pouze s wokny). Po vymene za Logitech s
koleckem je vse OK.

      Trapi mne ale SoundBlaster Live! Player 1024. Ne a ne ho
rozchodit. Posledni ovladac mam 0.3beta. Poradi mi nekdo? A po
aktualizaci SuSe 6.2 na 6.4 mi nelze spustit Midnight Commander. Jinak
jsem se SuSE celkem spokojeny.

Dekuji Pavel

   -----Původní zpráva-----
   Od:         zabensky
   Odesláno:   9. května 2000 11:30
   Komu:       linux
   Kopie:      zabensky
   Předmět:    Re: SuSE Linux 6.4 a Adaptec

   No, já nevím. V práci jedu pod RH 6.1 CZ a doma mám SuSE 6.4 (6 CD).
   V obou případech instalace v pohodě a v grafice.
   Pokud byly nějaké problémy, byly způsobeny tím, že jsem nečetl
   instalační příručky (už čtu :). Jediný problém byl
   u kamarádu s ULTRA ATA 66 diskem (to už tu ale bylo probráno).

   Asi jsem měl štěstí. V každém případě dík všem, co RH CZ dělají. Má
   asi mouchy, ale co je nemá. Navíc pokud někomu
   nesedí, může sáhnout po nějaké jiné distribuci...

   Příjemný den, David