kopirovani celeho systemu

Úterý Květen 9 16:30:25 CEST 2000

dadman na brainsys.cz (Jakub Dadak) writes:

> -> A neni lepsi dump/restore?

> A co problem adresare /dev ? Pokud si dobre vzpominam, tak dump i
> tar se choval nejak divne prave ke specialnim souborum v tomto
> adresari, nebo se pletu ?

dump by s tim problemy mit nemel. Pokud ma, ohlaste je jako bug.

tar by s timto adresarem take nemel mit problemy - v nejhorsim (pokud
to uzivatel nezakaze) se zarchivuji a obnovi i specialni soubory
/dev/pts/* virtualniho FS devpts. Vadit by to nemelo, protoze pri
mountovani devpts pri bootu dojde k jejich prekryti.

Pri pouziti dump/restore tyto detaily neni potreba znat. Paradoxem je,
ze zacinajici uzivatele davaji prednost taru, jehoz korektni pouziti
vyzaduje vic znalosti a zadne vyhody neprinasi.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR