Dotaz cs fontum.

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Úterý Květen 9 18:56:51 CEST 2000

"Lada" <lprivate na atlas.cz> wrote:
> Prihlaseni do linuxu (RedHat 6.1 cz) - cestina v textovem rezimu- dobra
> Spusteni X Windows (KDE v cestine). cestina v grafice dobra.
> Navrat z X Windows - problem - cestina paznaky. Kde chyba?

Rekl bych, ze Vas X server prilis dobre vyuziva videopamet, takze prepise
obrazy fontu. Ale je mozne, ze to zavisi na konkretnim X serveru (nekde
problemy jsou, jinde ne). Pred lety nekdo doporucoval balicek vtfontd,
ale ten se mi ted nepodarilo nalezt, a nevim, zda se vyporada s unicodovymi
fonty.

                                                       S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229