Jak na BIND 8.2.2?

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Květen 9 20:36:27 CEST 2000

On 09/05/2000, Pavel Kankovsky wrote:

> Nejspis si ten konfigurak musite vyrobit sam (v originalnich zdrojacich
> je pomerne ilustrativni priklad, ale nevim, zda-li je pribalen do
> dokumentace v rpmku) a ulozit na spravne misto (strings /usr/sbin/named

A nebezi treba ten Bind v chrootovanem prostredi? Pak by konfigurace
byla nejspis nekde v /home/named (alespon tak je to v balicku, ktery
pakoval Yenya).

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi