prenasanie dat mailom

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Květen 9 20:39:11 CEST 2000

On 09/05/2000, Blasko Marek wrote:

> potreboval bi som rozchodit automaticke prenasanie suborou cez mail.
>
> situacia je taka ze ja vzdi raz za den dostanem dopis a v nom su dva
> subori zakodovane cez uuencode a ja by som potreboval ich niejak
> stiahnut zo schranky a ulozit do natoto pripraveneho adresara.

Ja jsem neco podobneho delal s programem metamail ze stejnojmenneho
balicku. Ten ocekava na stdin mail v MIME multipart formatu a jednotlive
prilohy ulozi na disk. Takze s vhodnymi parametry neni potreba udelat
nic jineho, nez napr. pridat do .forward

|metamail ....

a je vymalovano. To ovsem predpoklada, ze ta schranka je pro prijem
onech souboru vyhrazena a nic jineho tam nechodi.

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi