Dotaz cs fontum.

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek pajasoft na fonet.cz
Úterý Květen 9 22:00:10 CEST 2000

> K prepsani videopameti, kde jsou fonty pro textovy mod, dojde skoro
> vzdycky, ale X server by to mel po sobe uklidit. Zrejme to ale uplne
> nezvladne. Zajimave je, ze je v loji jen horni pulka (?) fontu.

	Me to X-server XFree86 SVGA Riva TNT take nezvladal - bylo to v dobe,
kdy se na konzoli nepouzival jeste Unicode font, ale nejaky ciste
ISO8859-2. V RH 6.1 CZ vsak jiz problemy nemam.

	BTW v dobe, kdy jsem mel ja problemy, tak napr XFRee86 Mach64 (ATIny)
jel bez problemu...

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, WWW      Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz            Tel.: +420  5  4324 4749
SMS: mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz        Fax.: +420  5  4324 4751
WWW: http://WWW.FoNet.Cz/                  E-mail: mailto:Info na FoNet.Cz