Zabíjení procesů (Was: Re: Uživatelská přítulnost Linuxu)

Pavel Janík ml. Pavel.Janik na inet.cz
Úterý Květen 9 22:46:53 CEST 2000

   From: uhlar na fantomas.sk
   Date: 9 May 2000 08:44:49 GMT

Zdravím,

   > -> chyba v systému je to proto, že pokud Mozilla nemůže alokovat další
   > -> paměť, tak se zabijí jiné procesy, alespoň tak jste to napsal. Proto
   > -> jsem tam také já napsal "(opravdu?)".
   >
   > nie, nezabiju a nenapisal. Tam bolo spravne poznamenane ze vacsina
   > procesov padne ked si nemozu alokovat pamat ale to nie je chyba
   > systemu. precitajte si to znova. treba sa pohrat s limitmi na mozillu a
   > je to...

tento Váš komentář je naprosto nesmyslný (s uvedením mé citace). Já jsem vše
výše uvedené napsal za předpokladu, že autor původního dopisu napsal pravdu,
nebo-li:

Pokud není v systému paměť, kernel náhodně zabíjí jiné procesy.

Toto tvrzení není platné, platí tvrzení (ve kterém se shodujeme :-), že kernel
pošle tuším, že je to SIGKILL procesu, který se snaží alokovat další paměť a
tento proces je tedy zabit. A protože je neplatná premisa, je celé mé tvrzení
platné a tudíž jste vlastně napsal: Nemáte pravdu, že pravda :-) Což je
samozřejmě mylné tvrzení.

P.S. Za trest jsem odhalil potenciální problém v GNU Emacsu a poslal patch
maintainerovi.

P.P.S. Nemám rád nesmyslné citace svých mailů...
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz