Uzivatelska pritulnost Linuxu (stale kratke)

sKIm xspace03 na fest.stud.fee.vutbr.cz
Středa Květen 10 01:19:36 CEST 2000

Ja uz to nemuzu vydrzet a musim zase neco napsat.

> Rozdíl mezi mnou a uživatelem, který má v popisu práce něco v zásadě
> nepočítačového, je v tom, že mě to baví, i když se s tím někdy zlobím,
> vždycky z toho mám ve výsledku radost - i z toho, že jsem se zase o
> Linuxu něco poučil. Jeho to jenom otravuje.
Tak at do toho neleze a dela si svoji profesi pak to vypada jak nektere
letaky co jsou rozveseny po meste (po typograficke strance hruza a to
nejsem v tom odbornik)
A pokud do toho chce delat tak at si precte literaturu a venuje se tomu.

> A kde ty zkušenosti nabral?
Ono neni problem to najit - problem je v lidske lenosti - a to se se mnou
muze hadat kdo chce, ale je to lenost - i u mne a kazdeho dalsiho.
Je lepsi se zeptat nez si to sam zjistit.
Ja kdyz se ptam tak se tak trochu stydim, ze si to nemuzu zjistit sam.

> Spoustě lidí se lépe pamatuje "ten čudlík s tučným B nahoře uprostřed"
> než "obrácené lomítko bé ef". Komu se líp pamatuje to druhé, tomu
> necpu to první, proč bych ale tomu prvnímu měl cpát to druhé??? Občas
> se mi zdá, že Linuxová komunita místo MOŽNOSTI VOLBY řešení nabízí SVÉ
> JEDINÉ SPRÁVNÉ řešení, samozřejmě tím správnější, čím více se vzdaluje
> praktikám jisté firmy se sídlem v Redmondu. A to je dost tristní.
To je sice fakt pekne, ale s mych malych zkusenosti - s pocitaci delam
nekdy od pmd85,xt,286,386 .... pentium 200 - vyplyva, ze je mnohem
efektivnejsi se naucit \bf nez klikat na tlacitko 5 zleva a ve treti rade
zvrchu. V Autocadu delam 6 let profesionalne a naucil jsem se pouzivat
zkratky a je to ok. Jinak to zabira misto na obrazovce. A to Autocad je
pod Win, ale je to proste dobre vyresene (zadavani prikazu).
To same vi, tex a nevim co jeste.
A ti ostatni co se nechcou ucit, at si treba lehnou pod vlak to je mi
jedno - nebo viz drive.

> A k cemu takovy screenshot bude dobry, predpokladame-li, ze uzivatel ma
> standardni desktop, a tudiz uz jednou to okno presne v tom stavu vidi!
Samozrejme k cemu bude dobry - to mi pripomina win, kde jsou jenom same
kecy, ale poradne se nic nedozvim.

> Omyl, pane Novotny. Linux neni spatny protoze si v nem mohu vybrat, ale
> linux neni vhodny pro uzivatele, ktery ma 1000 jinych problemu, nez si
> vybirat. Kdyz se podivate do historie zjistite, ze zadna technologie se
> neujala do te doby, nez byla dostatecne jednoducha aby ji pochopilo 80%
> zbyvajici blbejsi populace.
Nam pani ucitelka na stredni skole vtloukala do hlavy, ze tedkom po 89tem
je svoboda tim padem jsme "odsouzeni k svobode" = To znamena, ze si muzu
vybrat - pokud bych nemohl, tak bych taky mohl umrit - treba.
Dale to znamena, ze vsecky moje nadavky jsou absolutne zbytecne - protoze
mam svobodu a muzu si vybrat linux,win,os/2 ... nebo naprogramovat neco
jineho, kdyz se mi to nelibi nebo nepouzivat nic.
Takze tady ty kecy, ze je neco na vyber - tak treba zalozim firmu, ktera
bude delat spec. distibuci pro urcity segment trhu - vzdyt je to jedno -
je ale vyber. Kdezto co chcete delat s win?????
Jaky vyber - odpovim si zadny !!!!!!!!!!!! Maximalne mi to spadne, kdyz
nechci.

s pozdravem

mike

Michal Spacek student of fee VUT Brno Debian user, TeX user
 e-mail: xspace03 na stud.fee.vutbr.cz   http://www.purk.skm.vutbr.cz/~spacek4
 ICQ: 66962942                        http://bob.purk.skm.vutbr.cz/~mike
				      http://www.stud.fee.vutbr.cz/~xspace03