root account

Milan air na inmail.sk
Středa Květen 10 09:43:08 CEST 2000

V sprave z Utorok, máj  9, 2000  2:22  ste (rybar na softline.sk (Milan
Rybar/Softline Services)) napisali:
> neviem co som viviedol na svojom (nastastie skusobnom:)) stroji. Nemozem
> sa prihlasit ako root. Ked sa prihlasim ako bezny user cez su sa ako
> root prihlasim bez problemov, takze heslo je OK.
>
> bezim Mandrake 7.0, kernel 2.2.14
Skus /etc/security/msec/init.sh 4 ( cislo mozes dat  0-5, nastavujes tym uroven zabezpecenia, menia sa
prava na niektorych fajloch, menia sa sluzby spustane pri boote,nastavenie syslogd a ine zverinky,ale vsetko ti vypise, takze budes mat prehlad
Mam ties mandraka 7.0-2 a fici slusne k mojej plnej spokojnosti.

Milan.