NIC 3COM 3C5x9B

Roman Kolbábek rkolbabek na volny.cz
Středa Květen 10 09:43:30 CEST 2000

Zdravim

Musite si pridat ALIAS do /etc/modules.conf a vytvorit soubor eth1
Nedavno se to tu resilo. Ja osobne mam 3C509B a RTL8029 a bez problemu to
jede na RedHat6.1CZ. V pripade zajmu se ozvete, poslu sve soubory primo Vam.

--
Kolbis

"Bretislav Duda" <b.duda na rubicon.cz> píše v diskusním příspěvku
news:NDBBJIJPEDBCILAPAAHKCEANCJAA.b.duda na rubicon.cz...