Dotaz na ILOVEYOU

Středa Květen 10 10:04:21 CEST 2000

On Wed, 10 May 2000, Karel Berkovec wrote:

> iii) muzete mit sebedokonalejsi mailovaci program, sebedokonalejsiho
>      roota, ale kdyz je attachment binarka, o ktere Vam v dopise Vas znamy
>      napise, abyste si ji _urcite_ pustili a Vy to udelate ...

Muzete mit sebedokonalejsi system, ale kdyz nejaky znamy uzivateli rekne,
aby vzal sekeru a rozmlatil ho a ten uzivatel poslechne...

> - jo malem bych zapomnel na ten dotaz - prohlizet si binarni data
> napr. lessem (!prohlizecem mc) mi neprijde prilis rozumne. Ony se
> totiz tyto utilitky s tim binarnim kodem neumi nekdy dost dobre
> srovnat - rozhaseni terminalu u lessu

Nevim jak u vas, ale tady less ridici znaku zobrazuje jako <XX>, pokud
nedostane explicitne opsnu -r. :)   (Pripadne se mu nevymezi mnozina
tisknutelnych znaku jinak. RTFM.)