Dotaz na ILOVEYOU -STOP THE FLAMES!!!

Kodet Jaroslav kodet na nex.tel.cz
Středa Květen 10 10:06:04 CEST 2000

mel bych vyhrady k bodu iii)
-zkuste si spustit Win32 aplikaci pod Linuxem
-zkuste si spustit vbscript pod Linuxem
-zkuste si spustit dosovou aplikaci pod Linuxem

Netvrdim, ze neni mozne napsat script pro nektery z  shellu,
nebo binarku co smaze vsechno k cemu ma prava.

Ale dotaz byl konkretne na I LOVE YOU, a ten je pro Linux opravdu
NAPROSTO NESKODNY. Tak uz prestante chrlit plameny !!!
--
Ing. Jaroslav Kodet
Nextel Praha