Linux a Palm

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Květen 10 11:22:50 CEST 2000

On 10/05/2000, Jeff Jean wrote:

> Rad by som sa opytal, ako je to s vyvojom aplikacii pre Palm pod Linuxom. Co
> clovek k tomu potrebuje (okrem chuti), aky softver a pod. Viem, ze Palm je
> pod Linuxom vcelku dobre podporovany, no nedalo mi neopytat sa.

Budete potrebovat prc-tools (cross-compiler), pilrc (resource compiler)
a PalmOS SDK. Odkazy na vsechno najdete na
http://www.palmos.com/dev/tech/tools/gcc/
Nejnovejsi SDK (a take ROM image novych verzi PalmOSu) ziskate jenom
pokud se zaregistrujete jako vyvojar, coz je zdarma, ale snad je treba
posilat nejakou smlouvu faxem do USA. Nevim presne, nedelal jsem to,
kdyztak se ptejte v konferenci pilot na pandora.cz
(http://www.pandora.cz/conf.php3?no=41)

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi