OpenMail

Michal Janko revisor na ishk.cz
Středa Květen 10 14:22:07 CEST 2000

DD,

Shodou okolnosti jsem subj. tento tyden implementoval, muzu rici ze chodi
perfektne :-) V podstate je to asi tak, ze evalution verze je zdarma do
50ti useru pro vsechny platformy, pro linux je mozne ziskat po zaregistro-
vani free licenci zdarma na neomezenou dobu. Dale jsou licencovany klient-
ske MAPI drivery, ktere musite dohrat na stanice, aby Outlook umel pristu-
povat na OM, i tyto jsou volne ke stazeni a jejich licence je pro linux
volna (k dispozici jsou i pro cc:Mail a tusim Eudoru). Jedine co se mi
nepodarilo bylo rozdejchat to pod Slackwarem, coz me mrzi, ale zrejme by
se to po delsim zapasu s knihovnami podarilo, nicmene pod RH 6.1 OM nabehl
bez vetsich problemu a pro zakladni konfiguraci si vystacite s OM-HOWTO.

s pozdravem,

(- Michal Janko - janko na ishk.cz - HAM: OK1TML na OK0PHL - erixon na IRCNet -)