Dotaz na ILOVEYOU

Peter Ronai linux na highlander.my-scotland.sk
Středa Květen 10 16:54:08 CEST 2000

> Zdravim vsechny `milovane' :-)
> Po precteni cele te diskuze o viru ILOVEYOU porad nechapu, jak je mozne,
> ze nejaky mail s nejakym attachmentem mi nadela paseku v pocitaci (mluvim
> pouze o OS Linux, ne o nejakych pokusech o OS typu MS Win).
> Mozna, ze jsem zil ve spatnem domeni, ze to neni problem Linuxu.
>
> Vim, ze docela nedavno byl problem v bufferech sendmailu a dalo se tam
> nahrat svuj kod, ktery se pak spustil, ale to je myslim uz vyreseno, a
> krome toho mluvme radeji o nejake normalni situaci:
> Kamarad mi posle mail, ten ma nejaky attach. loveletter.doc (nebo co).
> [...]
no pokial ide o doc tak vcelku nic ale pokial sa jedna o manualove stranky
tak tie uz trosku derave su a vobec dokumentacia v texu a postscripte moze
byt teoreticky tiez zdrojom problemov
dokaze sice len to co dokaze uzivatel ale pokial ten uzivatel je na stroji
ktory sice nema remote exploit ale nejaku dieru zvnutra systemu (dajme
tomu cez crontab) tak uz to moze byt vcelku seredne

dzony