Uzivatelska pritulnost Linuxu

Peter Ronai linux na highlander.my-scotland.sk
Středa Květen 10 17:21:18 CEST 2000

> Nemame Linux. Nemame tryskova letadla. Nemame jaderne elektrarny.
> Nemame televizi. V nemocnicich se prikladaji pijavice. Vsichni jsou
> stastni, jak vsechno chapou. :)

> V aute mozna ne, ale v takovem jerabu to skoro tak vypada (at mne nekdo,
> kdo se v jerabech vyzna, opravi, jestli se mylim).

vazeni
preco sa hadate
vravim vam ze nie je problem ani jedno ani druhe
pokial ma niekto zaujem o Linux v uprave a la win nech mi privatne napise
a ja mu vyrobim take instalacne cedecko
bez problemov
to ze to bude stat tolko ako win tiez asi nikoho neprekvapi :>>>>>>>>>

dzony

Daląí informace o konferenci Linux