squid a reklamy

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Středa Květen 10 22:49:09 CEST 2000

Zdravim

jeste k junkbusteru - pouzil jsem ten inzerovany v konferenci -

  ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/people/jan_kasprzak/junkbuster/

ale nejak mi neloguje. v config mam :

logfile                 /var/log/junkbuster/junkbuster

kde /var/log/junkbuster/ je link na ../../home/junkbuster/var/log/junkbuster

Zkusil jsem zmenit majitele domaciho adresare ijb /home/junkbuster na ijb
a dal az k log souboru /home/junkbuster/var/log/junkbuster/junkbuster
ale nic nezaloguje. Nevite proc ?