nove lilo (up to 2TB) a instalace redhat6.1

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Čtvrtek Květen 11 09:17:22 CEST 2000

> Proboha lidi, ctete archiv, v posledni dobe tu bylo to url aspon
> trikrat:
> ftp://sd.dynhost.com/pub/linux/lilo/
Problém byl pouze v tom, že jsem si přečetl informaci, že to funguje v beta verzi 0.22
ale tak se tam nic nejmenovalo. Pak mi někdo poslal odkaz na anglické oznámení, ze
kterého vyplývá, že verze 0.21.3 je vlastně ta beta.

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Linux, Solaris, WinNT)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe