Problem v x11 s detekci s3 trio 3d/2x, 86c368 v RedHat 6.1

JamesK JamesK na seznam.cz
Čtvrtek Květen 11 08:52:51 CEST 2000

Pri konfiguraci x-windows na stroji PIII 500 MHz, 64 MB RAM s video kartou
s3 trio 3d/2x , chipset 86c368, 8 MB v RedHat 6.1 mam problem vubec ixa
rozchodit. V xconfiguratoru vubec chybi video karta s mym chipsetem,
pokousel jsem se pouzit ji podobne (pouzil jsem i custom), hledat na
www.s3.com, jiny driver, ale je to marnost nad marnost. Pokud vubec ixka
nabehla (v testovacim rezimu s otazku Could you see this message), nebylo
mozne vubec potvrdit tuto zpravu, protoze se system neuveritelne zpomalil. V
jinych pripadech jsem jedine docilil rozliseni mensiho nez 640x480, kde jsem
sice tuto zpravu mohl potvrdit, ale po startu se mi prihlasovaci dialog
nevesel ani na obrazovku... Tento pripad nastava na prvnim stroji, kde jsem
instaloval RedHat 6.1 Chartman.
Na druhem stroji (ktery je naprosto identicky s predchozim), na kterem bezi
SuSe 6.4, neni vubec zadny problem s video kartou (az na to, ze stroj obcas
tuhne ;-)).
Pokud mohu prosit, pak mi odpoved zaslete i na JamesK na seznam.cz.
Za odpoved diky predem.

J.K.