smrsh

Marian Sabo linux-cz na cps.sk
Čtvrtek Květen 11 09:18:07 CEST 2000

Toto som povodne poslal na sendmail na linux.cz, kedze sa mi nedostalo
odpovede, posielam to sem do linuxu ( a kedze som nesikovny a z archivu som
nevycital "funkcnu" odpoved..)...

---------------------
Zdravim,

Mam celkom trivialnu otazku, na ktoru som nevedel najst odpoved v
linux na linux.cz ani archive (resp. nemam taky rychly pristup).
Preto to cele zopakujem (aj tu to urcite bolo)

potrebujem spojazdnit spustanie skriptu pri doslej poste, a to sposobom
~/.forward obsahujuci:

username
| prikaz

pricom cely mail sa odosle ako argument, resp. vstupne data do prikazu (?)
potrebujem v podstate s telom tohoto mailu dalej pracovat a to telo pouzit
ako prikazy oddelene medzerou a argumenty (napriklad poslem mail
"zisti user" a skript zisti, ci je "user" prihlaseny a pod... pripadne by
ten skript
mohol overovat odosielatela a podla toho pokracovat a dalej. Ako je mozne
pracovat so vsetkymi moznymi informaciami s mailu ? Reply-To, From, Subject
a pod. ? no ale uz asi moc trepem, takze necham to na vas, ci to poslete do
konfery alebo na moju sukr. adresu. Dik.

Marian Sabo

sabo na cps.sk