ppp komunikace

RMosnicka na perseus.cz RMosnicka na perseus.cz
Čtvrtek Květen 11 09:24:28 CEST 2000

Dobry den,

k internetu se pripojuji pomoci modemu. Vytocim, nahodim ppp, server mi
prideli IP adresy a zacina muj problem.

IFCONFIG mi vypise ze na rozhrani ppp0 mam adresy napr. 194.228.60.1 ppp
194.228.50.1.
Adresa 194.228.60.1 je adrese mojeho ppp0 rozhrani, na tu take mohu
pingnout, ale uz si nepingnu na IP na druhe strane
tedy 194.228.50.1 a uz vubec ne nikam do internetu.
Routovaci tabulka se mi doplni automaticky a spravne, tedy: 0.0.0.0 gw
194.228.50.1 ppp0
Jeste bych mel poznamenat, ze na rozhrani neni klasicky analog. modem ale
isdn. Klasicky modem funguje bezproblemove.
Nevite nekdo kde muze byt problem ?

S pozdravem Roman Mosnicka