disketovy linux - redhat6.2

Jaroslav Cibulka jaci na jaci.cz
Čtvrtek Květen 11 10:24:14 CEST 2000

> :-) na tom PC je 850MB disk ( ~50MB volnych ) - iba na to prekopirovanie
> sa mi zda zbytocne instalovat tam linux ( navyse ked sa tam nezmesti )

z toho se asi blbe pali ;-)

..na prekopirovani na jiny disk staci spravny boot a root disk
jakekoli instalace - neni to sice nic moc, ale kdyz se to pouziva
jednou za cas to staci....

..jinak jsem ted koukal na starickou zakladni instalaci monkey
linuxu a ma cca 15MB. Jo, vlastne ne:

Folder "LINUX"
Folders          120
Files            1012
Files size       15,454,213
Compressed size  15,454,213

Cluster size     32,768
Real files size  36,405,248
Files slack      20,951,035 (57%)

..je to na FAT32 (doufam, jak to zjistit po siti nevim a k te masine
ted nepobezim;-)

JaCi

 E C O n e t     - J a r o s l a v   C i b u l k a
Sprava vyp. a kanc. techniky, skoleni, internet ....
   tel.:  019/7223472     0602/348191