disketovy linux - redhat6.2

Ladislav Kaderjak laco na unicom.sk
Čtvrtek Květen 11 10:55:33 CEST 2000

> Ale vratme se k puvodnimu tematu:
> puvodni tazatel chce prinest cizi disk s ext2fs a sparse superblock na
> stroj,

pomocou stroja

> kde ma (asi) windows, malo mista, a chce obsah toho disku
> prekopirovat po siti na server, kde ma vypalovacku (necht me puvodni tazatel
> opravi, pokud se mylim).
presne tak

> Pak bych doporucil nejspis Matterhorn (doufam ze to dobre pisu), coz je LRP
> na jadre 2.2.x. Vleze na jednu disketu a nejaky ten prenos po siti by se s
> nim mel dat provadet.
vcera som pisal, ze "Matterhorn" standartne nema podporu IDE (aspon ta
verzia, ktoru mam ja) a moduly su iba ide-cd, ide-tape a s tymi sa mi to
nepodarilo rozbehat, a vlastne jadro do toho neviem urobit

--
laco na unicom.sk Ladislav Kaderjak
www.unicom.sk  UNICOM Computers spol. s r.o.