Mail klient a vice pop3 uctu

Pavel Kraus kraus na caa.cz
Čtvrtek Květen 11 10:58:31 CEST 2000

On 11 May 00, at 10:17, thus spake Milos Svasek:

> Ahoj Fsichni
>
> Potreboval bych, jestli ma nekdo z vas dore zkusenosti nejakym mail
> klientem, ktery zvlada vpohode vice pop3 uctu, ma nejake pouzitelne
> filtrovani atd. Zatim jsem pouzival Netscape a resil jsem to
> presmerovanim, ale to uz mi nestaci.
> Je mi vlastne jedno, jestli to bude pro X, nebo konsoli (i kdyz
> konzolovy klient by se dal pouzit pro cteni mailu prez ssh), hlavne aby
> to umelo vic tech uctu. Pokud by to umelo i odesilat prez ruzny "smtp",
> tak by to bylo uplne super.
> [...]

Budu kacirem. Nekolik pop3 umi Pegasus mail. Ten je pravda pro Wokna ci dos,
ale pry beha i pod wine a jeho autor se nedavno po cetnych pozadavcich
vyjadril, ze se teda jako na ten linux podiva, aby zjistil, co to je.

          Pavel Kraus
            CAA CR
         kraus na caa.cz
      Sinister dexter est!