Vice operacnich systemu

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Čtvrtek Květen 11 11:00:16 CEST 2000

> Dobry den,
> chci se zeptat jestli nekdo nema zkusenost s provozovanim Win98, Win2000,
> Linux, Unixware, Solaris na jednom pocitaci?
> Precetl jsem si vsemozna HOWTO (Linux-Solaris etc.), nicmene jestli nekdo
> vite ceho bych se mel vyvarovat, byl bych velice
> vdecny ...
> (Poradi instalaci Win98, Win2000, Linux, Solaris, Unixware + nakonec
> bootmanager do MBR). Casem bych chtel vyzkouset i FreeBSD).
Jak to čtu, tak mi to připadá skoro nemožné v této kombinaci.

Já mám momentálně WinNT 4.0, Solaris 8 a RedHat 6.2 cz a byly s tím docela
problémy. Solaris 8 udělá 2 partisny, které potom lilo není schopné strávit (v
MBR) tak nyní bootuju přes Soloaris boot manager a lilo mám v /dev/hda4 jen pro
boot linuxu.

Před tím jsem měl Solaris 7 a s tím šlo normálně na bootování všeho použít lilo
v MBR. Osmička má lepší podporu HW (např. matrox G400, což mě zajímalo), ale
zase takovéto mouchy.

O Win2000 jsem také četl různé story.

Hodně štestí. Zkuste napsat, pokud se vám to povede, jak k tomu došlo :-)

Pavel

E-Mail: Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>
Date: 11-May-2000
Time: 10:52:58