DNS a dve sitovky

Petr Svoboda Svoboda na elsaco.cz
Čtvrtek Květen 11 11:23:08 CEST 2000

> To mate _spatne_ definovany accounting, ne?

Nerekl bych:
  ipfwadm -A -a -S cislo_site_pripojene_na_rozhrani  -D 0.0.0.0/0
  ipfwadm -A -a -S 0.0.0.0/0 -D cislo_site_pripojene_na_rozhrani

  A kdyz pinkam z jedne site na IP cislo rozhrani druhe site
  tak se mi spolehlive inkrementuje pocitadlo, to mam vyzkousene.

  Nebo to mam fakt blbe??? Opravte me prosim.

   diky za kazdy kopanec
           Petr Svoboda