prenasanie dat mailom - dodatok

Daniel Mihalyi mihalyi na hornad.fei.tuke.sk
Čtvrtek Květen 11 10:04:18 CEST 2000

Zdenek Pizl <admin na e2.pef.czu.cz> wrote:

> to uz jsem tu resili :-) rekneme, ze to patri k image teto osoby. No
> mozna, ze je disgrafikem. Me to taky vadi, pac musim premyslet, co to
> slovo znamena. Ale co se da delat.

V seriali "Nemocnice na okraji mesta" vynikal doktor Cvach vynikajucimi teoretickymi znalostami, pritom ako praktika ho vyhodili z kliniky. Preto si myslim ze vycitanie pravopisu v konferencii /hoci aj s hrubkou/ urcite neriesi problem neriesi :)

Zaverom vyrok dr. Cvacha, ked sa stretol s Primarom, ktory ho vyhodil z roboty
na obhajobe Atestacie: "Vazme si nepratel" :)

--
 _                                                          mihalyi na tuke.sk
| \ _.._ o _ || _                    PGP: finger mihalyi na hornad.fei.tuke.sk
|_/(_|| ||(/_||(_)       Key fingerprint = 3EC4C1F877673B0E14F1A6B2EA143223