Maskaradovani v postfixu 19991231-pl04

Robert Wolf wolf na mail.bhk.cz
Čtvrtek Květen 11 14:21:42 CEST 2000

Dobry den,

dalsi dotaz se tyka postfixu. Mam verzi 19991231-pl04 (doufam, ze v ni neni
moc chyb?). Nedari se mi nastavit maskaradu. Opet jsem se dival do archivu,
ale moc tam toho nebylo. Navic me dalsi vec utvrdila v tom, ze bude zrejme
nekde nejaka zaludnost.

Jiste jste si vsichni vsimnuli (kdo ne, ta si vsimnete zde, snad to bude
stejne), ze muj dopis ma v poli From: adresu wolf na bhk.cz. Coz je OK. Ale jak
jsem si pred chvilkou overil, tak je to nejake divne, protoze jeden a ten
samy dopis jsem poslal na tri ruzne adresy (OS Novell, Linux RH52, Linux
RH60) a pokazde byla adresa From: jina. tahle konference me prijme jako
@bhk.cz, ten Novell prijme @hkom-cb.vol.cz, a ty linuxy to prijmou jako
@mail.bhk.cz. Ted teda opravdu netusim. Takze jestli mate nekdo dobre
zkusenosti s postfixem, tak prosim o radu.

Doufam, ze ted nebudu delat zadnou bezpecnosti blbost, ale napisu vam tady
presne jmeno a IP (stejne se to da jednoduse zjistit), abyste to mohli
pripadne overit.

Muj stroj se jmenuje mail.bhk.cz, ma alias hkom-cb.vol.cz (tak se jmenoval
driv, ted je to jen alias) a IP 212.27.193.27. Jmeno na serveru mam
nastavene hkom-cb.vol.cz, protoze ten mail.bhk.cz se mi zda dost blby. MX
zaznam pro bhk.cz jde na mail.bhk.cz.

Zkousel jsem cpat ruzne veci do masquerade_domains, vcetne bhk.cz, ale
vubec se mi ty maily s domenou bhk.cz neposilaji.

Kdyz tam dam vol.cz, tak se mi maily odesilaji s @vol.cz.
Kdyz tam dam cokoliv jineho, tak se mi odesilaji s @mail.bhk.cz. Pricemz
mam dojem, ze kdyz poslu mail, tak mailq zobrazi odesilatele jako
@hkom-cb.vol.cz.

Uz jsem z toho taky mimo. Na serveru mi bezi identd, nejsem si jisty,
jestli s tim nema taky neco.

Muzete mi poradit, jestli jste nemel nekdo podobne problemy???

Diky moc.

Robert Wolf.