Mail klient a vice pop3 uctu

Vladimir Michl Vladimir.Michl na seznam.cz
Čtvrtek Květen 11 14:32:39 CEST 2000

On Thu, 11 May 2000, Milos Svasek wrote:

> Potreboval bych, jestli ma nekdo z vas dore zkusenosti nejakym mail
> klientem, ktery zvlada vpohode vice pop3 uctu, ma nejake pouzitelne
> filtrovani atd. Zatim jsem pouzival Netscape a resil jsem to
> presmerovanim, ale to uz mi nestaci.

fetchmail na stahovani posty z pop3 uctu

a kombinace

procmail na rozhazeni posty od slozek
pine na cteni posty

nebo

mutt

*  Name:    Vladimir Michl                                           *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na seznam.cz                                 *
*  Web:     http://www.penguin.cz/~michlv                            *
*  Tel:    +420/68/5391545                 Work: 068/5711292         *
*           068/5391545                          Czech Republic      *