manual apache + php + sql

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Čtvrtek Květen 11 14:15:36 CEST 2000

> To nejzakladnejsi pro praci MySQL je tam zmineno taky. PHP a databazim je
> venovana cela kapitola.
> Mohu vrele doporucit. IMHO je to velmi dobra investice.
> O serveru Apache existuje kniha Apache/PHP, ale nemohu si vzpomenout na
> autora a vydavatele. Je jeste videt na pultech knihkupectvi s odbornou
> literaturou.

Ta knizka se jmenuje Apache/PHP FI, autor Linhart, vydalo Neokortex -
www.neo.cz, lze tam taktez objednat na dobirku (cena asi 140,-). Jinak mohu
vrele doporucit Pavel Satrapa - Linux Internet Server, vydalo taktez
neokortex, lze tez objednat a co se tyka Apache, je mu v ni venovana
kapitola, ktera mi pomohla vic, nez cela kniha Apache/PHP FI. Lec je dobre
mit oboje.
Co se tyka knihy Jiriho Koska PHP - tvorba interaktivnich .... pak u nas
lepsi nevysla (pokud vubec vysla jina) - lze ji koupit na www.vltava.cz,
nebo u Grady.

S pozdravem Zdenek Bohm