externi EPAT disk > 8 GB

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Čtvrtek Květen 11 16:14:16 CEST 2000

Preji krasny den !

Na prenaseni dat pouzivame krabicku s prevodnikem LPT <-> IDE + IDE
hdd. Zatim je tam 6.4 GB a chodi pekne. Je v tom jeden cip, ktery ma
vybrousene cislo :(

Pod Windows chodi dobre (simuluje se SCSI radic "Computer Connections
Parallel Port ATA Harddisk Adapter"), pod linuxem jeste lip (ovladac
EPAT primo v kernelu). Podle vseho to je EPAT nebo aspon s nim dobre
kompatibilni.

Uvazoval jsem o tom, ze bych ten disk vymenil za vetsi. Ten novy ma
ale neco malo pres "magickou hranici" 8 GB. Bude to fungovat ?
Pouzivate nekdo externi hdd na cipu EPAT o teto velikosti ? Jak by
slo overit, jestli bude mozne pristupovat bez problemu ?

Zatim jsem mu zkusil udelat partisnu + format (FAT32) a zda se, ze to
chodi - ani linux ani wokna nehlasi problemy, volne misto se nacte
spravne. A zaplneni celeho objemu az na doraz je prece jenom trosku
zdlouhave :-)

Diky za odpoved.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz