hdparm a Seagate 6.4GB

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Čtvrtek Květen 11 16:20:22 CEST 2000

> To ma logiku lenze, vysvetlite mi, naco potom musia _disky_ musia podporovat
> DMA.

Na prenos pomoci DMA je IMHO otreba, aby jedna strana iniciovala
prebirani sbernice (nekolizne s CPU) a druha strana musi umet na
takto pripravenou sbernici zareagovat a prijmout / predat data.

> prenasa to radic disku alebo radic IDE zbernice ?

Ve starsich strojich byly IDE radice na ISA a prakticky neslo o nic
jineho nez o oddelovace a posilovace sbernice (+ dekodovani spravnych
adres). Samotny radic disku byl (a dodnes je) primo na nem.

Novejsi cipove sady delaji vlastne totez, jen o neco inteligentneji.
Takze odpoved : oba    :)
Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s